Wednesday, July 25, 2012

FLOAM!!!!!

Yep, you've all seen it before, it's FLOAM made by Nail-Venturous Lacquers.

Every time it came up for sale, I would wait patiently by the laptop, quickly add it to my cart, and at checkout it would be stolen from me, LOL!!

I thought I would never get my hands on a bottle, but finally a lovely chica in my nail group messaged me and said she had an extra bottle and would swap for it. I was soooo happy! When I finally had it in my hands, I knew it was fate! I LOVE this polish!

Nail-Venturous Lacquers
"Floam"
 2 coats over 1 coat of Orly "Viridian Vinyl" (w/ top coat)








































"Floam" is a an awesome polish made up of tiny dots of green, yellow and blue suspended in a fabulous clear base.  Application was a bit tricky as Floam can be a little thick, but once it is on and dried,  it wears like a champ, no chips for 5 days. Love it!

It does dry a bit matte, but very little and it dried relatively smooth, so no need for several top coats,  1 coat of top coat was fine for me. :)



























This polish is so unique in soooo many ways, I love it!














Floam can be purchase at Ninja Polish.  Or if you are feeling super lazy, just click on the link to the right of the page under "Candy Shop of the Month" :)























Floam makes a great gift for any polish lover, or for yourself :)

Keep it Sweet!
Pin It!

6 comments:

Joy said...

Isn't Floam amazing?! I love it too!

Btw, I don't think Amy is selling polish anymore. She announced a couple weeks ago that she wasn't going to make polishes to sell. I believe the only place you can still buy it is off of NinjaPolish.com (they are still in production of the polish)

Cheers! <3

Jackie S. said...

@Joy- Thanks for the heads up, I guess I was still on vacation when this happened :)

Ashley said...

OMG! I need this polish! I've been after it but just can't fin it at a good price! If you find someone else with an extra bottle tell me! Amazing!

Tintin said...

Oooh! Beautiful polish. I want!

Primp&Polished said...

It says "Makes a great gift", so that means you should buy us all a bottle!! LOL I love it!

Essie Rae iheartprettypolish said...

Floam!!!!